Het Warrior pakket op de 9380 TTV en 725o TTV loopt zo goed, dat Deutz-Fahr besluit een nieuw model uit te brengen: 6215 TTV Warrior. Het model is technisch vergelijkbaar met een model dat eerder al uitgebracht is, het model: Hürlimann XL 215 Pro V-drive. Het nieuw model beschikt wel over andere eigenschappen, benieuwd?
6215 TTV Warrior
Van grondbewerking en grondbewerking tot zaaien: met de 6215 TTV WARRIOR speciale editie bent u uitgerust met de perfecte tool voor elke taak. 212 PK / 156,2 kW Stage V-conform 6-cilinder Deutz TCD-motor, TTV continu variabele transmissie voor naadloze snelheidsregeling van 0,2 tot 50 km / u, hoogwaardige hydraulische pomp met een output van maximaal 160 l / min, 4-traps aftakas ( 540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO), achter- en fronthef met laadvermogens van respectievelijk 10.000 kg en 5.480 kg en tot 5 elektrohydraulische achterverdelers: een onverslaanbaar technologisch pakket. De WARRIOR-variant onderscheidt zich door de WARRIOR-belettering, het WARRIOR LED-verlichtingspakket en de WARRIOR-comfortzetel, terwijl het glanzend zwarte kleurenschema, de automatische klimaatregeling en exclusieve vloermatten ook als optie verkrijgbaar zijn.
Afbeelding 1 Bron: DEUTZ FAHR
Geheel nieuwe technologie
De nieuwe compacte Stage V-conforme 6-cilindermotor motor reageert sneller dan ooit en is herzien met een geheel nieuwe technologie. Het uitlaatsysteem is voorzien van EGR- en SCR-uitlaatgasnabehandelingstechnologie en een extra passieve DPF (roetfilter). Op TTV-modellen wordt de efficiëntie van de motor nog verder verbeterd door de elektronisch geregelde Visco-ventilator.
Ongeëvenaardeerde veiligheid en comfort
De 6215 TTV Warrior kan ook worden uitgerust met optionele high-performance schijfremmen op de vooras. Het boosterremsysteem zorgt voor maximale remprestaties bij de lichtste pedaaldruk. TTV-modellen zijn standaard uitgerust met een EPB elektronische parkeerrem: het automatische parkeerremsysteem dat inwerkt op de achterremschijven om druk van de rondselas te ontlasten. De EPB wordt automatisch uitgeschakeld wanneer de shuttle-richting wordt geactiveerd en schakelt automatisch in wanneer de bestuurder de stoel verlaat. Ongeëvenaarde wendbaarheid, tractie en veiligheid, mogelijk gemaakt door een hangende vooras die stuurhoeken tot 52 ° kan sturen.
Afbeelding 2 bron: DEUTZ FAHR
Bron: DEUTZ FAHR