De handelsnamen De Bruycker en Kemp | Hamme van Reesink Construction Equipment Belgium BVBA, gaan in de toekomst verder onder de handelsnaam De Bruycker-Kemp. De Bruycker is distributeur in België van onder meer de merken Kobelco, Bomag en Okada en Kemp | Hamme is de distributeur van onder meer de merken Atlas en Schaeff.
Strategische overwegingen
Door onder één handelsnaam naar buiten te treden ontstaat in België een duidelijke en sterke organisatie. Zoals bekend vullen de merken Atlas, Bomag, Kobelco en Schaeff elkaar perfect aan en kunnen wij, vanuit drie vestigingen, bestaande en nieuwe klanten nog beter te bedienen.
De heer Philippe Le Bourhis, Algemeen Directeur De Bruycker-Kemp krijgt de algemene leiding over deze vernieuwde organisatie. De heer Erwin Hellinckx is als Commercieel Directeur verantwoordelijk voor de commerciële kant van het verhaal.
De nauwe banden tussen De Bruycker-Kemp in België en de Nederlandse ondernemingen Hans van Driel B.V. en de Kemp Groep zorgen voor een sterke, concurrerende en toekomstbestendige organisatie in de Benelux.
De geografische spreiding van de locaties zal helpen bij de ontwikkeling van deze gecombineerde activiteiten. Ook voor een hoger serviceniveau is deze spreiding van belang. Kortere aanrijdtijden zullen onverhoopte stilstand voor klanten nog verder beperken. De werkplaatsen en de daarbij behorende service op locatie komen onder één centrale leiding. Ditzelfde geldt voor de onderdelen.
Philippe Le Bourhis (Algemeen Directeur De Bruycker-Kemp): “Het samensmelten van de verschillende culturen binnen de organisaties is al maanden in volle gang en ik ben ervan overtuigd dat De Bruycker-Kemp verder uit gaat groeien tot een sterke en landelijk opererende organisatie. We hebben de merken, de mensen, de locaties en de motivatie om een toonaangevende leverancier van een compleet programma wegenbouw- en grondverzetmaterieel te worden. Tevens bouwen wij aan een organisatie waarin alle medewerkers nauw samenwerken om de doelen te bereiken. Een organisatie waar men persoonlijk kan groeien en die continuïteit biedt.”
Erwin Hellinckx (Commercieel Directeur De Bruycker-Kemp): “De nieuwe handelsnaam, waarin twee organisaties met historie samenkomen, zal veel klanten aanspreken. Daarnaast zal het uitgebreide merkenpallet ons kansen bieden om bestaande en nieuwe klanten nog beter te bedienen en de geografische spreiding zal ons serviceniveau nog verder versterken. Ik kijk met veel vertrouwen naar de toekomst.”
Zichtbaar
De websites van beide ondernemingen zijn samengevoegd in een nieuw ontwerp. Op basis van het stramien van de Kemp Groep en Hans van Driel B.V. is de ingeslagen weg duidelijk visueel gemaakt. Kijk op www.debruycker-kemp.be voor het complete leveringsprogramma en meer informatie. Ook op het gebied van Sociale Media zullen de bedrijven de handen in één slaan en eensgezind naar buiten treden.
Bron: De Bruycker-Kemp